Media Convergence & Journalism / Media Convergence / Medienkonvergenz Bd.5 (PDF)
Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it also re-shapes the business environments of media companies. In...
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Journalism is under ever-increasing pressure, due in large part to the phenomenon of media convergence. Not only does media convergence redefine the tasks of journalists and newsrooms, it also re-shapes the business environments of media companies. In this book, international media practitioners and researchers describe and analyze the relationships between media convergence and advertising, public relations, social media and other areas of communication posing a challenge to journalism.
- 2013, 1. Auflage, 176 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Stephan Russ-Mohl, Heinz-Werner Nienstedt, Bartosz Wilzcek
- Verlag: Walter de Gruyter
- ISBN-10: 3110302896
- ISBN-13: 9783110302899
- Erscheinungsdatum: 30.04.2013
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 0.87 MB
- Ohne Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Media Convergence & Journalism / Media Convergence / Medienkonvergenz Bd.5".
Kommentar verfassen