Ihre Suche nach „B2B“ in „eBooks“
Geschäftsmodell-Innovation
Daniel Schallmo
Fr. 88.00
Outsourcing von CRM-Prozessen / Wirtschaftsinformatik
Jörg Schumacher
Fr. 75.85
Mailchimp
Michael Keukert
Fr. 51.00
Mailchimp
Michael Keukert
Fr. 51.00
Storytelling im Vertrieb
Oliver Grytzmann
Fr. 35.00
E-Markets
Dirk Schneider, Gerd Schnetkamp
Fr. 48.50
Fr. 32.00
Instrumente erfolgreicher Vertriebssteuerung
Nadine Mind
Fr. 31.00
Content Marketing in der Praxis
Claudia Hilker
Fr. 53.00
Integrierte Kommunikation und Social Media
Christian Strunz
Fr. 32.00
Handbuch des IT-Vertragsrechts
Viktor Foerster, Tibor Foerster, Tim Pahl
Fr. 10.00
Angstfaktor und unlautere Handelspraktiken
Till Göckler
Fr. 84.20
Reality Bites / Haufe Fachbuch
Thomas Siegner, Sonja Sulzmaier
Fr. 42.00
E-Markets
Andre Wassmann
Fr. 62.00
Reality Bites / Haufe Fachbuch
Thomas Siegner, Sonja Sulzmaier
Fr. 42.00
Grundlagen und aktuelle Erkenntnisse des Neuromarketing und mögliche Anwendungen bei einem Online Reiseportal
Catharina Kern
Fr. 37.00
Sales!
Hartmut Sieck, Andreas Goldmann
Fr. 17.00
Viral Video Marketing mit Business Generated Content
Larisa Schmidt
Fr. 37.00
Application of Web Service Technologies on a B2B Communication Platform by Means of a Pattern and UML Based Software Development Process
Arnd Schnieders
Fr. 80.00
Application of web service technologies on a b2b communication platform by means of a pattern and UML based software development process
Arnd Schnieders
Fr. 157.00
Scrum for Sales / Future of Business and Finance
Michael J. Scherm
Fr. 88.50
B2B versus B2C Marketing - Major Differences Along the Supply Chain of Fast Moving Consumer Goods (FMCG)
Hauke Barschel
Fr. 17.00
Intelligent Information Integration in B2B Electronic Commerce / The Springer International Series in Engineering and Computer Science Bd.710
Borys Omelayenko, Ying Ding, Michel Klein, Alan Flett, Ellen Schulten, Mike Brown, Guy Botquin, Gloria Dabiri
Fr. 118.00
Major differences along the supply chain between B2B and B2C marketing with regard to "Fast-Moving-Consumer-Goods" (FMCG)
Sebastian Meyer
Fr. 17.00
Fr. 38.00
Fr. 37.00
Fr. 37.00
Reifegrad 3
Dirk Meissner
Fr. 22.00
Lasst die Kunden kommen
Torsten Herrmann
Fr. 2.00
La Vendita B2B. Consigli Strategici per Organizzare la Vendita di Servizi e Fidelizzare il Cliente. (Ebook Italiano - Anteprima Gratis)
Alessandro Ghezzi
Fr. 10.00