The Media Landscape and the Influence of Cultures on Advertising in the United Kingdom (PDF)
(Sprache: Englisch)
Academic Paper from the year 2019 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,3, Stralsund University of Applied Sciences (Wirtschaft), language: English, abstract: This work includes an in-depth analysis...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 18.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Media Landscape and the Influence of Cultures on Advertising in the United Kingdom (PDF)“
Academic Paper from the year 2019 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1,3, Stralsund University of Applied Sciences (Wirtschaft), language: English, abstract: This work includes an in-depth analysis of the United Kingdom market in terms of its media usage of all kinds. Furthermore, the Hofstede Cultural Model is used for a closer look at the way advertising is used in order to better understand what kind of advertising is most effective in the UK. In the last part, several TV commercials of the last years are analyzed to strengthen this analysis.
Bibliographische Angaben
- 2021, 1. Auflage, 47 Seiten, Englisch
- Verlag: GRIN Verlag
- ISBN-10: 3346557383
- ISBN-13: 9783346557384
- Erscheinungsdatum: 16.12.2021
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.01 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "The Media Landscape and the Influence of Cultures on Advertising in the United Kingdom"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Media Landscape and the Influence of Cultures on Advertising in the United Kingdom“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Media Landscape and the Influence of Cultures on Advertising in the United Kingdom".
Kommentar verfassen