Ihre Suche nach „Nicolas Buchele“ in „Fachbücher“
Die Evolution der Content-Marketing-Strategie von Coca Cola. Historie, Herausforderungen und zukünftige Potenziale
Stefan Bauer
Fr. 15.00
Fr. 10.00
Cola e altre storie
Francesco Lo Vecchio
Fr. 17.00
Coca-Cola, Black Panthers, and Phantom Jets
Oz Frankel
Fr. 44.90
Motivatsiya kak ona est. Kak Coca-Cola, Ernst & Young, MARS, METRO Cash & Carry vdohnovlyayut sotrudnikov
Tatyana Kozhevnikova
Fr. 5.50
How different channels engage consumers from various psychological perspectives. A case study of Starbucks, Coca-Cola, and Nestle
Armstrong Odiwuor
Fr. 16.00
Adapting to Health-conscious Trends. A Strategic Analysis of Coca-Cola's Response to the Shifting Global Beverage Landscape
Chris Andersen
Fr. 15.00
The Untold Story: The History of the Coca-Cola Secret Formula
Roberto Miguel Rodriguez
Fr. 5.50
Design to Grow: How Coca-Cola Learned to Combine Scale and Agility (and How You Can Too)
David Butler, Linda Tischler
Fr. 4.00
Consumers' Brand Preference of Soft Drinks. A Comparative Analysis of Pepsi Cola and Coca-Cola Products
Abebaw Gebrehanna Halabo
Fr. 37.00
Fr. 21.00
Digital Mindset Revolution as a Basis for Future-Oriented Competence Development at Coca-Cola Europacific Partners
Caroline Heide, Anna Simon
Fr. 24.00
Digital Mindset Revolution as a Basis for Future-Oriented Competence Development at Coca-Cola Europacific Partners
Caroline Heide, Anna Simon
Fr. 24.00
Phosphorsäure in Cola
Elias Kordt
Fr. 4.00
Fr. 6.00
Coca Cola - "Destapa la felicidad"
Christin Lübke
Fr. 14.00
Fr. 16.00
Fr. 15.00
Kapitalkostenschätzung bei der Coca-Cola Company
Dionis Kelmendi
Fr. 17.00
Die Geschichte der Marke Coca-Cola
Joannis Paul Schweres
Fr. 16.00
"Coca-Cola sucht den Super-Mann"
Kerstin Radke
Fr. 37.00
"Narziss und Echo" von Nicolas Poussin. Aspekte und Details
Anna Gallmetzer
Fr. 15.00
Coca-Cola Zero: Echter Geschmack - Zero Zucker
Julia Sonntag, Sönke Thiel, Alexander Braun
Fr. 41.00
Die Corporate Identity der Coca-Cola Company
Alexander Baier
Fr. 16.00
Mediale Darstellung des Frauenbildes bei Coca-Cola
Linda Wieczorek
Fr. 13.00
Fr. 16.00
Globalisierung eines Unternehmens. Die Coca Cola Company.
Christen Matthies, David Blatt, Henning Schlüter, Mathias Ballhausen
Fr. 37.00
Fr. 7.00
Fr. 18.00
Fr. 15.00