The Routledge Handbook of Tourism Marketing (ePub)
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
The Handbook of Tourism Marketing explores and critically evaluates the current debates and controversies inherent to the theoretical, methodological and practical processes of marketing within this complex and multi - sector industry. It brings together leading specialists from range of disciplinary backgrounds and geographical regions, to provide state-of-the-art theoretical reflection and empirical research on this complex relationship and its future direction.
This timely book will provide an invaluable resource for all those with an interest in tourism and marketing, encouraging dialogue across disciplinary boundaries and areas of study.
- 2014, 600 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Scott McCabe
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317936191
- ISBN-13: 9781317936190
- Erscheinungsdatum: 03.01.2014
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 11 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Routledge Handbook of Tourism Marketing".
Kommentar verfassen