Technology Enhanced Assessment / Communications in Computer and Information Science Bd.829 (PDF)
20th International Conference, TEA 2017, Barcelona, Spain, October 5-6, 2017, Revised Selected Papers
(Sprache: Englisch)
Chapter "Student perception of scalable peer-feedback design in Massive Open Online Courses" is licensed under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 International License (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). For further details see license information in the chapter.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 80.50
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Technology Enhanced Assessment / Communications in Computer and Information Science Bd.829 (PDF)“
Chapter "Student perception of scalable peer-feedback design in Massive Open Online Courses" is licensed under the terms of the Creative Commons Attribution 4.0 International License (http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/). For further details see license information in the chapter.
Bibliographische Angaben
- 2018, 1st ed. 2018, 235 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Eric Ras, Ana Elena Guerrero Roldán
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- ISBN-10: 3319978071
- ISBN-13: 9783319978079
- Erscheinungsdatum: 17.08.2018
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 15 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Technology Enhanced Assessment / Communications in Computer and Information Science Bd.829"
0 Gebrauchte Artikel zu „Technology Enhanced Assessment / Communications in Computer and Information Science Bd.829“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Technology Enhanced Assessment / Communications in Computer and Information Science Bd.829".
Kommentar verfassen