Measuring the Effectiveness of Marketing Events With Objective Ratios (ePub)
Projektarbeit aus dem Jahr 2016 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 92%, European Business School - Internationale Universität Schloss Reichartshausen Oestrich-Winkel, Sprache: Deutsch, Abstract: Within this project paper...
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Produktinformationen zu „Measuring the Effectiveness of Marketing Events With Objective Ratios (ePub)“
Projektarbeit aus dem Jahr 2016 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 92%, European Business School - Internationale Universität Schloss Reichartshausen Oestrich-Winkel, Sprache: Deutsch, Abstract: Within this project paper different objective ratios for measuring the effectiveness of marketing events are presented and discussed.
The first half of this paper describes the theoretical framework which is then used for analyzing different real life examples.
The first half of this paper describes the theoretical framework which is then used for analyzing different real life examples.
Bibliographische Angaben
- Autor: Fabian Büngers
- 2016, 1. Auflage, 24 Seiten, Deutsch
- Verlag: GRIN Verlag
- ISBN-10: 3668361010
- ISBN-13: 9783668361010
- Erscheinungsdatum: 12.12.2016
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.54 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
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