Mastering Fashion Marketing (PDF)
(Sprache: Englisch)
This is the first book on the subject that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 46.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Mastering Fashion Marketing (PDF)“
This is the first book on the subject that combines contemporary marketing theory with analysis of operational marketing practice within the fashion industry. It contains the views of key practitioners and much original case study material from leading fashion organizations to provide unique insights into the reality of fashion marketing.
Autoren-Porträt von Tim Jackson, David Shaw
TIM JACKSON is Principal Lecturer at the London College of Fashion, UK, specialising in luxury brand management, fashion buying and marketing.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Tim Jackson , David Shaw
- 2017, 1. Auflage, 240 Seiten, Englisch
- Verlag: Bloomsbury UK
- ISBN-10: 1137092718
- ISBN-13: 9781137092717
- Erscheinungsdatum: 16.09.2017
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 10 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Mastering Fashion Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Mastering Fashion Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Mastering Fashion Marketing".
Kommentar verfassen