Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects / International Series in Quantitative Marketing Bd.14 (PDF)
A Tribute to Paul E. Green
(Sprache: Englisch)
Marketing Research and Modeling addresses state of the art developments including new techniques and methodologies by leading experts in marketing and marketing research. This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 271.50
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects / International Series in Quantitative Marketing Bd.14 (PDF)“
Marketing Research and Modeling addresses state of the art developments including new techniques and methodologies by leading experts in marketing and marketing research. This work emphasizes new developments in Bayesian Decision Analysis, Multivariate Analysis, Multidimensional Scaling, Conjoint Analysis, Applications of Conjoint and MDS technique, Data Mining, Cluster Analysis, and Neural Networks.
Bibliographische Angaben
- 2013, 2004, 346 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Yoram Wind, Paul E. Green
- Verlag: Springer, New York
- ISBN-10: 0387286926
- ISBN-13: 9780387286921
- Erscheinungsdatum: 05.06.2013
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 31 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects / International Series in Quantitative Marketing Bd.14"
0 Gebrauchte Artikel zu „Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects / International Series in Quantitative Marketing Bd.14“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Marketing Research and Modeling: Progress and Prospects / International Series in Quantitative Marketing Bd.14".
Kommentar verfassen