Handbook of Hospitality Marketing Management (ePub)
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This handbook consists of 19 chapters that critically review mainstream hospitality marketing research topics and set directions for future research efforts. Internationally recognized leading researchers provide thorough reviews and discussions, reviewing hospitality marketing research by topic, as well as illustrating how theories and concepts can be applied in the hospitality industry.
The depth and coverage of each topic is unprecedented. A must-read for hospitality researchers and educators, students and industry practitioners.
- 2009, 576 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Haemoon Oh
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136399968
- ISBN-13: 9781136399961
- Erscheinungsdatum: 04.11.2009
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 6.18 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Handbook of Hospitality Marketing Management".
Kommentar verfassen