Game Science in Hybrid Learning Spaces (PDF)
Game Science in Hybrid Learning Spaces explores the potential, implications, and impact of game-based approaches and interventions in response to the blurring of boundaries between digital and physical as well as formal and informal learning spaces and contexts.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Game Science in Hybrid Learning Spaces explores the potential, implications, and impact of game-based approaches and interventions in response to the blurring of boundaries between digital and physical as well as formal and informal learning spaces and contexts.
- Autor: Sylvester Arnab
- 2020, 1. Auflage, 244 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1315295040
- ISBN-13: 9781315295046
- Erscheinungsdatum: 29.04.2020
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 6.46 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Game Science in Hybrid Learning Spaces".
Kommentar verfassen