Branding (PDF)
A Key Marketing Tool
(Sprache: Englisch)
Brands are among the most valuable assets of most of today's corporations. Brand names are the lingua franca of commerce. Branding is all about brands in both the packaged goods and the services industries - how to develop them, how to protect them, how to...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 177.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Branding (PDF)“
Brands are among the most valuable assets of most of today's corporations. Brand names are the lingua franca of commerce. Branding is all about brands in both the packaged goods and the services industries - how to develop them, how to protect them, how to use them effectively. It combines the practical experience of marketing executives, trade mark lawyers, designers, advertising agents and others. It provides an international perspective on branding and is the first, authoritative book written on this increasingly important subject.
Bibliographische Angaben
- 2016, 1st ed. 1992, 220 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: John M. Murphy
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- ISBN-10: 1349126284
- ISBN-13: 9781349126286
- Erscheinungsdatum: 27.07.2016
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 21 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Branding"
0 Gebrauchte Artikel zu „Branding“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Branding".
Kommentar verfassen