Advertising as Culture (ePub)
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Penned by contributors from a range of disciplines, including art history, sociology and media and cultural studies, the essays that constitute Advertising as Culture offer an informed and critical overview of approaches to the study of advertising. These in-depth contributions explore such topics as the conceptual relationship between advertising and culture; the development of advertising through the industrial period; the nature of advertising production and reception; the relationship of advertising to a range of cultural fields such as art, fashion and music; and developments in digital media practice.
- Autor: Chris Wharton
- 2013, 1. Auflage, 238 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Chris Wharton
- Verlag: Intellect Books
- ISBN-10: 1841507873
- ISBN-13: 9781841507873
- Erscheinungsdatum: 28.01.2013
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 3.52 MB
- Mit Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Advertising as Culture".
Kommentar verfassen