Uncommon Service

How to Win by Putting Customers at the Core of Your Business (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
Offers a fresh approach for greater productivity, profitability, and competitive advantage through service. This title shows how, in a volatile economy where the old rules of strategic advantage no longer hold true, service must become a competitive weapon, not a damage-control function.
Jetzt vorbestellen
versandkostenfrei

Bestellnummer: 36246824

BuchFr. 47.90
Jetzt vorbestellen
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
Jetzt vorbestellen
versandkostenfrei

Bestellnummer: 36246824

BuchFr. 47.90
Jetzt vorbestellen
Offers a fresh approach for greater productivity, profitability, and competitive advantage through service. This title shows how, in a volatile economy where the old rules of strategic advantage no longer hold true, service must become a competitive weapon, not a damage-control function.

Kommentar zu "Uncommon Service"

Andere Kunden kauften auch

Mehr Bücher von Frances Frei

0 Gebrauchte Artikel zu „Uncommon Service“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung