Think Human
The Customer Experience Revolution in the Digital Age
(Sprache: Englisch)
lieferbar
versandkostenfrei
Buch (Kartoniert)
Fr. 34.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnungskauf
- 30 Tage Widerrufsrecht
Produktdetails
Produktinformationen zu „Think Human “
Inhaltsverzeichnis zu „Think Human “
Chapter - 00: Introduction; Section - ONE: A digital coup d'état - the customer becomes the new master of commerce; Chapter - 01: Before the digital revolution - the pre-customer era; Chapter - 02: The customer's copernican revolution; Chapter - 03: The customer's subjectivity is the number one concern for brands; Section - TWO: How to win the battle for customers; Chapter - 04: Customer experience - the new brand compass; Chapter - 05: The keys to a successful customer journey; Chapter - 06: What can you do ? a toolbox to manage customer relationships; Chapter - 07: Conclusion;
Autoren-Porträt von Olivier Duha
Olivier Duha
Bibliographische Angaben
- Autor: Olivier Duha
- 2024, XI, 206 Seiten, Masse: 15,4 x 23,1 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Kogan Page
- ISBN-10: 1398614521
- ISBN-13: 9781398614529
- Erscheinungsdatum: 03.01.2024
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Think Human"
0 Gebrauchte Artikel zu „Think Human“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Think Human".
Kommentar verfassen