Betriebliche Marktforschung
Mehrwert für Marketing, Steuerung und Strategie
This is the first systematic presentation of all aspects of corporate market research and is intended for corporate and academic market researchers, marketers, and students of business administration, industrial psychology, and other fields of market...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Betriebliche Marktforschung “
Klappentext zu „Betriebliche Marktforschung “
This is the first systematic presentation of all aspects of corporate market research and is intended for corporate and academic market researchers, marketers, and students of business administration, industrial psychology, and other fields of market research. The volume emphasizes the added value of corporate market research, and includes a detailed presentation of market research studies from the perspective of corporate market research.
Autoren-Porträt von Marco Ottawa, Christian Rietz
Marco Ottawa (Deutsche Telekom); Prof. Dr. Christian Rietz (Universität Köln)
Bibliographische Angaben
- Autoren: Marco Ottawa , Christian Rietz
- 2014, 252 Seiten, 52 Schwarz-Weiss-Abbildungen, mit Abbildungen, Masse: 17,2 x 24,1 cm, Gebunden, Deutsch
- Verlag: OLDENBOURG
- ISBN-10: 3486743570
- ISBN-13: 9783486743579
- Erscheinungsdatum: 14.04.2014
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