Working with the Anthropological Theory of the Didactic in Mathematics Education (ePub)
A Comprehensive Casebook
(Sprache: Englisch)
This book presents the main research veins developed within the framework of the Anthropological Theory of the Didactic (ATD), a paradigm that originated in French didactics of mathematics.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 60.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Working with the Anthropological Theory of the Didactic in Mathematics Education (ePub)“
This book presents the main research veins developed within the framework of the Anthropological Theory of the Didactic (ATD), a paradigm that originated in French didactics of mathematics.
Autoren-Porträt
Marianna Bosch is Professor at Universitat Ramon Llull, Spain. She is an experienced researcher in ATD with a long involvement in the dissemination of research to the international audience.Yves Chevallard is Professor Emeritus at Aix-Marseille Université, France and the main developer of ATD.
Francisco Javier García is a researcher and lectuerer at Universidad de Jaén, Spain.
John Monaghan is Emeritus Professor at the University of Leeds, UK and Professor at the University of Agder, Norway.
Bibliographische Angaben
- 2019, 1. Auflage, 278 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Marianna Bosch, Yves Chevallard, Francisco García, John Monaghan
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429582420
- ISBN-13: 9780429582424
- Erscheinungsdatum: 23.10.2019
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 3.07 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Working with the Anthropological Theory of the Didactic in Mathematics Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Working with the Anthropological Theory of the Didactic in Mathematics Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Working with the Anthropological Theory of the Didactic in Mathematics Education".
Kommentar verfassen