Working Knowledge (PDF)
Work-Based Learning and Education Reform
(Sprache: Englisch)
Based on five years of research in high school and community college programs, this book explores the potential for using work-based learning as part of a broad education reform strategy.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 66.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Working Knowledge (PDF)“
Based on five years of research in high school and community college programs, this book explores the potential for using work-based learning as part of a broad education reform strategy.
Autoren-Porträt von Thomas R. Bailey, Katherine L. Hughes, David Thornton Moore
Thomas R. Bailey is the George and Abby O'Neill Professor of Economics and Education, Department of International and Transcultural Studies, and the Director, Institute on Education and the Economy, and Community College Research Center, at Teachers College, Columbia University.Katherine L. Hughes is the Assistant Director for Work and Education Reform Research, Institute on Education and the Economy, Teachers College, Columbia University.
David Thornton Moore is Associate Professor, Gallatin School of Individualized Study, New York University.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Thomas R. Bailey , Katherine L. Hughes , David Thornton Moore
- 2003, 256 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135942366
- ISBN-13: 9781135942366
- Erscheinungsdatum: 16.12.2003
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.99 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Working Knowledge"
0 Gebrauchte Artikel zu „Working Knowledge“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Working Knowledge".
Kommentar verfassen