Underachievers in Secondary Schools (PDF)
Education Off the Mark
(Sprache: Englisch)
Underachievement is approached from a broad, integrated perspective in this insightful look at the talented adolescent who always performs below his or her optimum level of achievement. Professor Griffin examines the psychological, social, and scholastic...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 27.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Underachievers in Secondary Schools (PDF)“
Underachievement is approached from a broad, integrated perspective in this insightful look at the talented adolescent who always performs below his or her optimum level of achievement. Professor Griffin examines the psychological, social, and scholastic reasons behind the phenomenon of the distracted and disengaged high school student. The result of this in-depth study: A unique volume describing effective student learning behavior, providing curricular and instructional proposals for motivating underachievers, and offering a construct that provides the basis for understanding the various factors that account for academic achievement.
Autoren-Porträt von Robert S. Griffin
Robert S. Griffin
Bibliographische Angaben
- Autor: Robert S. Griffin
- 2012, 354 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136462899
- ISBN-13: 9781136462894
- Erscheinungsdatum: 12.11.2012
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 5.85 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Underachievers in Secondary Schools"
0 Gebrauchte Artikel zu „Underachievers in Secondary Schools“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Underachievers in Secondary Schools".
Kommentar verfassen