Transmedia Change (PDF)
This book examines and illustrates the use of design principles, design thinking, and other empathy research techniques in university and public settings, to plan and ethically target socially-concerned transmedia stories and evaluate their success through user experience testing methods.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book examines and illustrates the use of design principles, design thinking, and other empathy research techniques in university and public settings, to plan and ethically target socially-concerned transmedia stories and evaluate their success through user experience testing methods.
- 2022, 1. Auflage, 264 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Kevin Moloney
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000555860
- ISBN-13: 9781000555868
- Erscheinungsdatum: 10.03.2022
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 6.57 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Transmedia Change".
Kommentar verfassen