Tracing Marketing Knowledge Transfers in Multinational Corporations - Evidence from Japan (PDF)
A NVivo8-aided qualitative study
(Sprache: Englisch)
The importance of knowledge for multinational corporations is indisputable. While the business functions of research, development and production have been studied intensely for knowledge transfers, marketing has not been in the focus of knowledge management...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 35.00
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Tracing Marketing Knowledge Transfers in Multinational Corporations - Evidence from Japan (PDF)“
The importance of knowledge for multinational corporations is indisputable. While the business functions of research, development and production have been studied intensely for knowledge transfers, marketing has not been in the focus of knowledge management research. Jeannette Wilhelmy targets this research gap with a qualitative study on marketing knowledge transfers in multinational corporations in Japan. The qualitative data set is analyzed with NVivo8 qualitative research software. The author combines Kohlbacher's marketing knowledge concept with the characteristics of Japanese knowledge management and marketing, analyzing the backgrounds and relationships which influence marketing knowledge transfers in MNCs.
Bibliographische Angaben
- Autor: Jeannette Wilhelmy
- 2014, 1. Auflage, 475 Seiten, Englisch
- Verlag: Tectum Verlag
- ISBN-10: 3828857817
- ISBN-13: 9783828857810
- Erscheinungsdatum: 11.02.2014
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 5.39 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Tracing Marketing Knowledge Transfers in Multinational Corporations - Evidence from Japan"
0 Gebrauchte Artikel zu „Tracing Marketing Knowledge Transfers in Multinational Corporations - Evidence from Japan“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Tracing Marketing Knowledge Transfers in Multinational Corporations - Evidence from Japan".
Kommentar verfassen