Theorizing Pedagogical Interaction / Routledge Research in Education (ePub)
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
By viewing pedagogical interaction through the lens of conversation analysis, this volume lays the groundwork for the three principles of competence, complexity and contingency. The author explores these principles and how they inform what makes a good teacher, how people learn and why certain pedagogical encounters are more enlightening than others. Drawn from the author's original research in various pedagogical settings, this volume collects empirical insights from conversation analysis, classroom discourse and theory building. It will appeal to students and scholars in applied linguistics, educational linguistics and communication studies.
- Autor: Hansun Zhang Waring
- 2015, 170 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317614895
- ISBN-13: 9781317614890
- Erscheinungsdatum: 06.11.2015
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.98 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Theorizing Pedagogical Interaction / Routledge Research in Education".
Kommentar verfassen