The Politics of Teacher Professional Development / Routledge Research in Education (ePub)
Policy, Research and Practice
(Sprache: Englisch)
This book explores teacher professional development as a situated, socio-political practice. Drawing on cross-national case studies, and on the theories of Pierre Bourdieu, the study reveals the inherently political nature of professional development...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 84.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Politics of Teacher Professional Development / Routledge Research in Education (ePub)“
This book explores teacher professional development as a situated, socio-political practice. Drawing on cross-national case studies, and on the theories of Pierre Bourdieu, the study reveals the inherently political nature of professional development practices, showing them to be the product of tensions within and between competing policy, research and work pressures.
Autoren-Porträt von Ian Hardy
Ian Hardy is Lecturer in the School of Education at the University of Queensland.
Bibliographische Angaben
- Autor: Ian Hardy
- 2012, 244 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136274537
- ISBN-13: 9781136274534
- Erscheinungsdatum: 26.07.2012
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.88 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Politics of Teacher Professional Development / Routledge Research in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Politics of Teacher Professional Development / Routledge Research in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Politics of Teacher Professional Development / Routledge Research in Education".
Kommentar verfassen