The Creative Company - Third Edition (ePub)
This book wants to promote the art of working with ideas and inspire organizations to find new and better ways of becoming more creative and better manage innovation.
The front of innovation is fuzzy. It's right there where fuzzy -- but potentially great -- ideas thrive.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book wants to promote the art of working with ideas and inspire organizations to find new and better ways of becoming more creative and better manage innovation.
The front of innovation is fuzzy. It's right there where fuzzy -- but potentially great -- ideas thrive.
- Autor: Anders Hemre
- 2018, Englisch
- Verlag: Geoffrey B. Dahl & Associates Inc.
- ISBN-10: 1988375150
- ISBN-13: 9781988375151
- Erscheinungsdatum: 06.08.2018
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 1.95 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Creative Company - Third Edition".
Kommentar verfassen