The Complexities of Authority in the Classroom (PDF)
Fostering Democracy for Student Learning
(Sprache: Englisch)
This book argues that democratic classroom management is not a stand-alone issue, but is deeply intertwined with classroom climate, and requires a thoughtful, grounded understanding of classroom authority.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 63.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Complexities of Authority in the Classroom (PDF)“
This book argues that democratic classroom management is not a stand-alone issue, but is deeply intertwined with classroom climate, and requires a thoughtful, grounded understanding of classroom authority.
Autoren-Porträt
Ken Badley serves as a Professor by Special Appointment to the Bachelor of Education program at Tyndale University in Toronto, Ontario (Canada). Margaretta Patrick teaches within the Faculty of Education at The King's University in Edmonton, Alberta (Canada).
Bibliographische Angaben
- 2022, 1. Auflage, 304 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Ken Badley, Margaretta Patrick
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000571068
- ISBN-13: 9781000571066
- Erscheinungsdatum: 21.04.2022
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 4.26 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "The Complexities of Authority in the Classroom"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Complexities of Authority in the Classroom“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Complexities of Authority in the Classroom".
Kommentar verfassen