The Case of the No Child Left Behind Legislation / Psychological Perspectives on Contemporary Educational Issues (ePub)
Educational Research and Federal Funding
(Sprache: Englisch)
TABLE OF CONTENTS Focal Article: The No Child Left Behind Act and Scientific Research: A View from Washington, D.C., Valerie F. Reyna. Commentaries: A Matter of Proof: Why Achievement ¿ Learning, Patricia A. Alexander and Michelle M. Riconscente. Federal...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 64.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Case of the No Child Left Behind Legislation / Psychological Perspectives on Contemporary Educational Issues (ePub)“
TABLE OF CONTENTS Focal Article: The No Child Left Behind Act and Scientific Research: A View from Washington, D.C., Valerie F. Reyna. Commentaries: A Matter of Proof: Why Achievement ¿ Learning, Patricia A. Alexander and Michelle M. Riconscente. Federal Intrusion in Research and Teaching and the Medical Model Myth, Richard L. Allington. Educational Research and NCLB: A View from the Past, Robert C. Calfee. The Education Acts: Political Practice Meets Practical Problems, Scientific Processes, Process Control, and Parkinson¿s Law, Earl Hunt. Why Converging Scientific vidence Must Guide Educational Policies and Practices, G. Reid Lyon. Response to Valerie F. Reynäs The No Child Left Behind Act and Scientific Research: A View from Washington, D. C., Douglas E. Mitchell. The No Child Left Behind Act: What if it Worked?, Angela M. O¿Donnell. Educational Science: More Than Research Design, Gary D. Phye. What Role Should the Government Play in a Science of Education?, Michael Pressley....
Bibliographische Angaben
- 2006, 161 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Jerry Carlson, Joel R. Levin
- Verlag: Information Age Publishing
- ISBN-10: 1607527499
- ISBN-13: 9781607527497
- Erscheinungsdatum: 01.04.2006
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.68 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Case of the No Child Left Behind Legislation / Psychological Perspectives on Contemporary Educational Issues"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Case of the No Child Left Behind Legislation / Psychological Perspectives on Contemporary Educational Issues“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Case of the No Child Left Behind Legislation / Psychological Perspectives on Contemporary Educational Issues".
Kommentar verfassen