Teaching without Disruption in the Secondary School (ePub)
A Practical Approach to Managing Pupil Behaviour
(Sprache: Englisch)
Behaviour management training of trainee and qualified teachers has been a national priority for some time. This second edition addresses the point that this training and practice should be evidence-based. The importance of adopting a research-based...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 59.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching without Disruption in the Secondary School (ePub)“
Behaviour management training of trainee and qualified teachers has been a national priority for some time. This second edition addresses the point that this training and practice should be evidence-based. The importance of adopting a research-based approach is a specific requirement of the guidelines on teacher training and central to this book
Autoren-Porträt von Roland Chaplain
Roland Chaplain is a chartered psychologist, educational consultant and behaviour management specialist in the Faculty of Education, University of Cambridge, UK. He has experience as a teacher, headteacher and senior lecturer in Psychology.
Bibliographische Angaben
- Autor: Roland Chaplain
- 2017, 2. Auflage, 294 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134997450
- ISBN-13: 9781134997459
- Erscheinungsdatum: 16.10.2017
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 7.75 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teaching without Disruption in the Secondary School"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching without Disruption in the Secondary School“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching without Disruption in the Secondary School".
Kommentar verfassen