Teaching Toward a Decolonizing Pedagogy (PDF)
Critical Reflections Inside and Outside the Classroom
(Sprache: Englisch)
This book outlines educational practitioner development toward decolonizing practices and pedagogies for justice-based urban classrooms. From this personal exploration, emergent and practicing teachers can extract curricula, practices, and dispositions...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 64.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching Toward a Decolonizing Pedagogy (PDF)“
This book outlines educational practitioner development toward decolonizing practices and pedagogies for justice-based urban classrooms. From this personal exploration, emergent and practicing teachers can extract curricula, practices, and dispositions toward advocacy for students most underserved and marginalized by public education.
Autoren-Porträt von Victoria F. Trinder
Victoria F. Trinder is a Clinical Assistant Professor in Curriculum and Instruction whose scholarship examines critical examples of teaching and teacher education in the context of the colonial project. Dr. Trinder currently directs the undergraduate Urban Elementary Education Program at the University of Illinois at Chicago.
Bibliographische Angaben
- Autor: Victoria F. Trinder
- 2020, 1. Auflage, 182 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000038041
- ISBN-13: 9781000038040
- Erscheinungsdatum: 13.02.2020
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.80 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Teaching Toward a Decolonizing Pedagogy"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching Toward a Decolonizing Pedagogy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching Toward a Decolonizing Pedagogy".
Kommentar verfassen