Teaching Online for Kindergarten and Primary Teachers (PDF)
Get Ready For Your Next Online Class
(Sprache: Englisch)
This practical guide to online teaching is for kindergarten teachers and primary or elementary teachers, based on research, interviews and the author's real world experience working in online education. It is an informative, clear and pragmatic book for all...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 48.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching Online for Kindergarten and Primary Teachers (PDF)“
This practical guide to online teaching is for kindergarten teachers and primary or elementary teachers, based on research, interviews and the author's real world experience working in online education. It is an informative, clear and pragmatic book for all educators and students, one that prepares them for teaching effectively online.
Autoren-Porträt von Gregory Michael Adam Macur
Gregory Michael Adam Macur is an elementary teacher, school leader, teacher trainer, and published educational researcher. As a University of Sunderland faculty member, he supports their PGCE program, supporting teacher trainees through contributing lectures, advice, guidance, and lesson observation/feedback.
Bibliographische Angaben
- Autor: Gregory Michael Adam Macur
- 2022, 1. Auflage, 214 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000649261
- ISBN-13: 9781000649260
- Erscheinungsdatum: 25.10.2022
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 6.04 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Teaching Online for Kindergarten and Primary Teachers"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching Online for Kindergarten and Primary Teachers“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching Online for Kindergarten and Primary Teachers".
Kommentar verfassen