Teaching for Historical Literacy (ePub)
Building Knowledge in the History Classroom
(Sprache: Englisch)
Teaching for Historical Literacy combines the elements of historical literacy into a coherent instructional framework for teachers. It identifies the role of historical literacy, analyzes its importance in the evolving educational landscape, and details the...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 79.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching for Historical Literacy (ePub)“
Teaching for Historical Literacy combines the elements of historical literacy into a coherent instructional framework for teachers. It identifies the role of historical literacy, analyzes its importance in the evolving educational landscape, and details the action steps necessary for teachers to implement its principles throughout a unit.
Autoren-Porträt von Matthew T. Downey, Kelly A. Long
Matthew T. Downey is Emeritus Professor of History and former Director of the Hewit Institute for History and Social Science Education at the University of Northern Colorado.Kelly A. Long is an Associate Professor of History and Associate Dean in the College of Liberal Arts at Colorado State University.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Matthew T. Downey , Kelly A. Long
- 2015, 206 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317509013
- ISBN-13: 9781317509011
- Erscheinungsdatum: 30.07.2015
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 10 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teaching for Historical Literacy"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching for Historical Literacy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching for Historical Literacy".
Kommentar verfassen