Teaching Diversity Relationally (PDF)
Engaging Emotions and Embracing Possibilities
(Sprache: Englisch)
This book offers process-oriented guidance for negotiating the psychological and relational challenges inherent in teaching about race, privilege, and oppression. Grounded in the philosophy of Transformative Education, it presents concrete strategies for...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 52.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teaching Diversity Relationally (PDF)“
This book offers process-oriented guidance for negotiating the psychological and relational challenges inherent in teaching about race, privilege, and oppression. Grounded in the philosophy of Transformative Education, it presents concrete strategies for effectively teaching diversity and social justice courses.
Autoren-Porträt von Grace S. Kim, Roxanne A. Donovan, Karen L. Suyemoto
Grace S. Kim is Clinical Associate Professor in the department of Counseling Psychology & Applied Human Development at Boston University. Roxanne A. Donovan is a licensed psychologist and Professor of Psychological Sciences jointly appointed in Interdisciplinary Studies at Kennesaw State University.
Karen L. Suyemoto is Professor of Psychology with affiliations in Asian American Studies and Critical Ethnic and Community Studies at the University of Massachusetts Boston.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Grace S. Kim , Roxanne A. Donovan , Karen L. Suyemoto
- 2022, 1. Auflage, 372 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429607539
- ISBN-13: 9780429607530
- Erscheinungsdatum: 27.06.2022
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 5.07 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Teaching Diversity Relationally"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teaching Diversity Relationally“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching Diversity Relationally".
Kommentar verfassen