Teacher Supply (PDF)
The Key Issues
(Sprache: Englisch)
Issues concerning the supply of teachers are of perennial concern to both policy-makers and researchers in the world of education. This trenchant and wide-ranging study not only provides major new research findings but also a re-interpretation of extant...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 206.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Teacher Supply (PDF)“
Issues concerning the supply of teachers are of perennial concern to both policy-makers and researchers in the world of education. This trenchant and wide-ranging study not only provides major new research findings but also a re-interpretation of extant data. Combining qualitative and (very extensive) quantitative research, Teacher Supply provides a rigorous and iconoclastic treatment of issues relating to the recruitment, quality, training, and retention of teachers throughout the developed world and offers important recommendations for the future.
Autoren-Porträt von Stephen Gorard, Beng Huat See, Emma Smith, Patrick White
Stephen Gorard is Professor of Education in the School of Education at the University of Birmingham, UK.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Stephen Gorard , Beng Huat See , Emma Smith , Patrick White
- 2006, 1. Auflage, 208 Seiten, Englisch
- Verlag: Bloomsbury UK
- ISBN-10: 1847144012
- ISBN-13: 9781847144010
- Erscheinungsdatum: 15.10.2006
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 10 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Teacher Supply"
0 Gebrauchte Artikel zu „Teacher Supply“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teacher Supply".
Kommentar verfassen