Supporting Children's Social Development / Andrews UK (PDF)
Positive Relationships in the Early Years
(Sprache: Englisch)
This book offers practical examples and informed advice about: how even very young children form close relationships with each other, the ways that observant adults can nuture possible friendships, understanding social play and skills from the children's...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 17.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Supporting Children's Social Development / Andrews UK (PDF)“
This book offers practical examples and informed advice about: how even very young children form close relationships with each other, the ways that observant adults can nuture possible friendships, understanding social play and skills from the children's perspective, young children who may have special difficulty over making friends and leading best practice for promoting friendships and realistic social skills in early childhood.
Bibliographische Angaben
- Autor: Jennie Lindon
- 2012, 22 Seiten, Englisch
- Verlag: Andrews UK
- ISBN-10: 1907241736
- ISBN-13: 9781907241734
- Erscheinungsdatum: 22.05.2012
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 2.46 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam geniessen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Supporting Children's Social Development / Andrews UK"
0 Gebrauchte Artikel zu „Supporting Children's Social Development / Andrews UK“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Supporting Children's Social Development / Andrews UK".
Kommentar verfassen