Strategic Management and Online Selling / Routledge Advances in Management and Business Studies (ePub)
Creating Competitive Advantage with Intangible Web Goods
(Sprache: Englisch)
This book focuses on Business to Customer business on the internet in order to consider how firms with similar specific characteristics are able to realise competitive advantages. The book presents a new perspective on strategic management theory.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 72.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Strategic Management and Online Selling / Routledge Advances in Management and Business Studies (ePub)“
This book focuses on Business to Customer business on the internet in order to consider how firms with similar specific characteristics are able to realise competitive advantages. The book presents a new perspective on strategic management theory.
Autoren-Porträt von Susanne Royer
Susanne Royer
Bibliographische Angaben
- Autor: Susanne Royer
- 2013, 272 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134270445
- ISBN-13: 9781134270446
- Erscheinungsdatum: 15.04.2013
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 10 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Strategic Management and Online Selling / Routledge Advances in Management and Business Studies"
0 Gebrauchte Artikel zu „Strategic Management and Online Selling / Routledge Advances in Management and Business Studies“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Strategic Management and Online Selling / Routledge Advances in Management and Business Studies".
Kommentar verfassen