Strategic International Marketing (PDF)
Strategy Development and Implementation
(Sprache: Englisch)
Offers a uniquely adaptable strategy framework for firms of all sizes that are looking to internationalise, using the Nine Strategic Windows model. Considers how technological development has shaped buyer behaviour, channels of distribution and payments...
Erscheint am 03.06.2024
eBook (pdf)
Fr. 54.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Strategic International Marketing (PDF)“
Offers a uniquely adaptable strategy framework for firms of all sizes that are looking to internationalise, using the Nine Strategic Windows model. Considers how technological development has shaped buyer behaviour, channels of distribution and payments systems globally, and the impact of digitalisation on the global economy more broadly.
Autoren-Porträt von Carl Arthur Solberg, Håvard Huse
Carl Arthur Solberg is a Professor Emeritus of International Marketing at BI Norwegian Business School. Håvard Huse is Associate Professor in Marketing and Associate Dean of the program in Digital Communications and Marketing at BI Norwegian Business School.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Carl Arthur Solberg , Håvard Huse
- 2024, 2. Auflage, 418 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1040031994
- ISBN-13: 9781040031995
- Erscheinungsdatum: 03.06.2024
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 6.58 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Strategic International Marketing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Strategic International Marketing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Strategic International Marketing".
Kommentar verfassen