Social Media and Political Communication (PDF)
(Sprache: Englisch)
This book offers a wide-scale, interdisciplinary analysis and guide to social media and political communication, examining the political use of social media platforms such as Twitter, Facebook, Instagram, and TikTok.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 57.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Social Media and Political Communication (PDF)“
This book offers a wide-scale, interdisciplinary analysis and guide to social media and political communication, examining the political use of social media platforms such as Twitter, Facebook, Instagram, and TikTok.
Autoren-Porträt von Jeremy Harris Lipschultz
Jeremy Harris Lipschultz is Peter Kiewit Distinguished Professor of Communication, University of Nebraska at Omaha. He leads the UNO Social Media Lab for Research and Engagement. Lipschultz is an editor for Journalism & Mass Communication Educator, and has authored numerous books about media, Internet and social media. @JeremyHL #smpc2023 tweets
Bibliographische Angaben
- Autor: Jeremy Harris Lipschultz
- 2022, 222 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000609413
- ISBN-13: 9781000609417
- Erscheinungsdatum: 14.07.2022
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 15 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Social Media and Political Communication"
0 Gebrauchte Artikel zu „Social Media and Political Communication“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Social Media and Political Communication".
Kommentar verfassen