Sex in Consumer Culture (PDF)
The Erotic Content of Media and Marketing
(Sprache: Englisch)
Sex in Consumer Culture: The Erotic Content of Media and Marketing considers the use of sex to promote brands, magazines, video games, TV programming, music, and movies. Offering both quantitative and qualitative perspectives from leading scholars in a...
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Produktinformationen zu „Sex in Consumer Culture (PDF)“
Sex in Consumer Culture: The Erotic Content of Media and Marketing considers the use of sex to promote brands, magazines, video games, TV programming, music, and movies. Offering both quantitative and qualitative perspectives from leading scholars in a variety of disciplines, this volume addresses a range of integral issues such as media promotion, racial representations, appeals to gay and lesbian communities, content analyses, and case studies.
Autoren-Porträt
Tom Reichert, Jacqueline Lambiase
Bibliographische Angaben
- 2013, 400 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Tom Reichert, Jacqueline Lambiase
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136684050
- ISBN-13: 9781136684050
- Erscheinungsdatum: 18.10.2013
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 5.30 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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