School Portfolio Toolkit (ePub)
A Planning, Implementation, and Evaluation Guide for Continuous School Improvement
(Sprache: Englisch)
The School Portfolio Toolkit is a book that includes over 300 tools, strategies, templates, and examples for use in building school portfolios and for planning, implementing, and evaluating continuous school improvement. The Toolkit was written to support...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 52.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „School Portfolio Toolkit (ePub)“
The School Portfolio Toolkit is a book that includes over 300 tools, strategies, templates, and examples for use in building school portfolios and for planning, implementing, and evaluating continuous school improvement. The Toolkit was written to support school personnel with the mechanics of putting together a school portfolio.
Autoren-Porträt von Victoria Bernhardt
Victoria Bernhardt (California State University, Chico, USA) (Author). Victoria L. Bernhardt, Ph.D., is Executive Director of the Education for the Future Initiative, a not-for-profit organization whose mission is to build the capacity of all schools at all levels to continuously improve.
Bibliographische Angaben
- Autor: Victoria Bernhardt
- 2013, 336 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317922603
- ISBN-13: 9781317922605
- Erscheinungsdatum: 02.10.2013
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 43 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "School Portfolio Toolkit"
0 Gebrauchte Artikel zu „School Portfolio Toolkit“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "School Portfolio Toolkit".
Kommentar verfassen