Rethinking the Way We Teach Science (PDF)
Informal and readable, this book draws on current research and theory in science education, literacy, and educational psychology, as well as the history and philosophy of science, to make its case for transforming the way science is taught.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Informal and readable, this book draws on current research and theory in science education, literacy, and educational psychology, as well as the history and philosophy of science, to make its case for transforming the way science is taught.
- Autor: Louis Rosenblatt
- 2011, 184 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136911685
- ISBN-13: 9781136911682
- Erscheinungsdatum: 17.03.2011
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.33 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking the Way We Teach Science".
Kommentar verfassen