Rethinking the French Classroom (PDF)
New Approaches to Teaching Contemporary French and Francophone Women
(Sprache: Englisch)
Focusing on how women writing in French are changing the face of French Studies, opening the canon to new approaches to gender and genre, expanding interdisciplinary studies and aiding scholars to rethink the teaching of literature, this volume provides...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 62.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Rethinking the French Classroom (PDF)“
Focusing on how women writing in French are changing the face of French Studies, opening the canon to new approaches to gender and genre, expanding interdisciplinary studies and aiding scholars to rethink the teaching of literature, this volume provides teaching strategies useful to the classrooms and institutions.
Autoren-Porträt
E. Nicole Meyer (Ph.D. University of Pennsylvania) is Professor of French and Women's and Gender Studies at Augusta University, USA. She publishes on a wide array of topics including contemporary French and Francophone women's autobiography, Flaubert, and French for specific purposes. Her current book project is Fractured Families in Contemporary French and Francophone Women's Autobiographies.Joyce Johnston (Ph.D. Indiana University-Bloomington) is Professor of French and Director of the Division of Multidisciplinary Programs at Stephen F. Austin State University, USA. She has received multiple teaching awards including Stephen F. Austin State University's Teaching Excellence Award. She is the author of Women Dramatists, Humor, and the French Stage: 1802-1855.
Bibliographische Angaben
- 2018, 1. Auflage, 180 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: E. Nicole Meyer, Joyce Johnston
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429681240
- ISBN-13: 9780429681240
- Erscheinungsdatum: 13.12.2018
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 3.46 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Rethinking the French Classroom"
0 Gebrauchte Artikel zu „Rethinking the French Classroom“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking the French Classroom".
Kommentar verfassen