Rethinking Knowledgeable Practice in Education (PDF)
(Sprache: Englisch)
Drawing on recent research, this book breaks new ground to provide novel approaches to conceptualising educational practice, educational judgement and professional knowledge.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 48.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Rethinking Knowledgeable Practice in Education (PDF)“
Drawing on recent research, this book breaks new ground to provide novel approaches to conceptualising educational practice, educational judgement and professional knowledge.
Autoren-Porträt von Jim Hordern
Jim Hordern is Senior Lecturer in the Department of Education, University of Bath, UK and Senior Research Fellow at the Plymouth Institute of Education, University of Plymouth, UK.
Bibliographische Angaben
- Autor: Jim Hordern
- 2024, 152 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 104001545X
- ISBN-13: 9781040015452
- Erscheinungsdatum: 22.04.2024
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 8.32 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Rethinking Knowledgeable Practice in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Rethinking Knowledgeable Practice in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking Knowledgeable Practice in Education".
Kommentar verfassen