Rethinking Japanese Studies (PDF)
Eurocentrism and the Asia-Pacific Region
(Sprache: Englisch)
This book identifies variations amongst Japanese Studies academic communities in the Asia-Pacific and examines the extent to which relatively autonomous scholarship, intellectual approach or theories exist in the region. It also evaluates how studies on...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 65.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Rethinking Japanese Studies (PDF)“
This book identifies variations amongst Japanese Studies academic communities in the Asia-Pacific and examines the extent to which relatively autonomous scholarship, intellectual approach or theories exist in the region. It also evaluates how studies on Japan in the region contribute to global Japanese Studies and explores their potential for formulating concrete strategies to unsettle Eurocentric dominance of the discipline.
Autoren-Porträt
Kaori Okano is Professor in Asian Studies/Japanese at La Trobe University, and the President of the Japanese Studies Association of Australia (2015-7). Yoshio Sugimoto is Emeritus Professor at La Trobe University.
Bibliographische Angaben
- 2017, 246 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Kaori Okano, Yoshio Sugimoto
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351654969
- ISBN-13: 9781351654968
- Erscheinungsdatum: 04.08.2017
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 1.50 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Rethinking Japanese Studies"
0 Gebrauchte Artikel zu „Rethinking Japanese Studies“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking Japanese Studies".
Kommentar verfassen