Rethinking Contexts for Learning and Teaching (ePub)
Communities, Activites and Networks
(Sprache: Englisch)
Drawing upon a variety of academic disciplines this book explores some of the different means of understanding teaching and learning, both in and across contexts, the issues they raise and their implications for pedagogy and research.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 79.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Rethinking Contexts for Learning and Teaching (ePub)“
Drawing upon a variety of academic disciplines this book explores some of the different means of understanding teaching and learning, both in and across contexts, the issues they raise and their implications for pedagogy and research.
Autoren-Porträt
Richard Edwards is Professor of Education at the The Stirling Institute of Education, University of Stirling, UK.Gert Biesta is Professor of Education at The Stirling Institute of Education, University of Stirling, UK and Visiting Professor at Örebro University and Mälardalen University, Sweden.
Mary Thorpe is Professor of Educational Technology in the Open University Institute of Educational Technology, UK.
Bibliographische Angaben
- 2009, 192 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Richard Edwards, Gert Biesta, Mary Thorpe
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134034199
- ISBN-13: 9781134034192
- Erscheinungsdatum: 06.02.2009
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 0.71 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Rethinking Contexts for Learning and Teaching"
0 Gebrauchte Artikel zu „Rethinking Contexts for Learning and Teaching“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Rethinking Contexts for Learning and Teaching".
Kommentar verfassen