Reimagining Boredom in Classrooms through Digital Game Spaces (PDF)
Sociomaterial Perspectives
(Sprache: Englisch)
This book challenges common understandings of boredom and disengagement in classrooms, taking a relational approach to boredom which looks beyond the usual distinctions between in-school and out-of-school practices.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 178.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reimagining Boredom in Classrooms through Digital Game Spaces (PDF)“
This book challenges common understandings of boredom and disengagement in classrooms, taking a relational approach to boredom which looks beyond the usual distinctions between in-school and out-of-school practices.
Autoren-Porträt von Noreen Dunnett
Noreen Dunnett is a research associate in Digital Education, Centre for Research in Digital Education, and an associate tutor and dissertation supervisor on Master of Science in Digital Education, University of Edinburgh, UK.
Bibliographische Angaben
- Autor: Noreen Dunnett
- 2024, 1. Auflage, 160 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1003860710
- ISBN-13: 9781003860716
- Erscheinungsdatum: 05.03.2024
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 16 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Reimagining Boredom in Classrooms through Digital Game Spaces"
0 Gebrauchte Artikel zu „Reimagining Boredom in Classrooms through Digital Game Spaces“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reimagining Boredom in Classrooms through Digital Game Spaces".
Kommentar verfassen