Reimaging Pre-Service Teachers' Practical Knowledge (PDF)
Designing Learning for Future
(Sprache: Englisch)
Drawing from the discourse of practice-oriented teacher education, this book investigates the state of pre-service teachers' practical knowledge in mainland China, providing insights into the reform of initial teacher education programmes for teacher educators.
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 64.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reimaging Pre-Service Teachers' Practical Knowledge (PDF)“
Drawing from the discourse of practice-oriented teacher education, this book investigates the state of pre-service teachers' practical knowledge in mainland China, providing insights into the reform of initial teacher education programmes for teacher educators.
Autoren-Porträt von Ge Wei
Ge Wei is Associate Professor and Director of Research Centre for Children and Teacher Education, Capital Normal University, China. His research interests centre on teacher education, teaching, and learning. He has published a monograph about teacher practical knowledge (Education Science Press, 2020).
Bibliographische Angaben
- Autor: Ge Wei
- 2022, 1. Auflage, 164 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000614328
- ISBN-13: 9781000614329
- Erscheinungsdatum: 29.07.2022
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 3.35 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Reimaging Pre-Service Teachers' Practical Knowledge"
0 Gebrauchte Artikel zu „Reimaging Pre-Service Teachers' Practical Knowledge“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reimaging Pre-Service Teachers' Practical Knowledge".
Kommentar verfassen