Reframing the Emotional Worlds of the Early Childhood Classroom (ePub)
(Sprache: Englisch)
This volume examines the emotional world of the early childhood classroom as it affects both students, whose emotional wellbeing is crucial to successful learning, and educators, for whom teaching is never a solely cognitive act.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 58.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reframing the Emotional Worlds of the Early Childhood Classroom (ePub)“
This volume examines the emotional world of the early childhood classroom as it affects both students, whose emotional wellbeing is crucial to successful learning, and educators, for whom teaching is never a solely cognitive act.
Autoren-Porträt
Samara Madrid is an Associate Professor in the Department of Elementary and Early Education at the University of Wyoming. David Fernie is Professor of Early Childhood Education and former Dean of Education at Wheelock College.
Rebecca Kantor is Dean of the School of Education and Human Development at Colorado University, Denver.
Bibliographische Angaben
- 2014, 220 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Samara Madrid, David Fernie, Rebecca Kantor
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1135051658
- ISBN-13: 9781135051655
- Erscheinungsdatum: 30.10.2014
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 1.67 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Reframing the Emotional Worlds of the Early Childhood Classroom"
0 Gebrauchte Artikel zu „Reframing the Emotional Worlds of the Early Childhood Classroom“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reframing the Emotional Worlds of the Early Childhood Classroom".
Kommentar verfassen