Reflections on Multiliterate Lives / Bilingual Education & Bilingualism Bd.26 (PDF)
(Sprache: Englisch)
"Reflection on Multiliterate Lives" is a collection of personal accounts, in narrative and interview format, of the formative literacy experiences of highly successful second language users, all of who are professional academics. Representing fourteen...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 31.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reflections on Multiliterate Lives / Bilingual Education & Bilingualism Bd.26 (PDF)“
"Reflection on Multiliterate Lives" is a collection of personal accounts, in narrative and interview format, of the formative literacy experiences of highly successful second language users, all of who are professional academics. Representing fourteen countries in origin, the contributors, well-known specialists in language teaching as well as a variety of other fields in the social and physical sciences, recount in their own words past and present struggles and successes as learners of language and of much else.
Bibliographische Angaben
- 2001, 224 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Diane Belcher, Ulla Connor
- Verlag: Multilingual Matters
- ISBN-10: 185359704X
- ISBN-13: 9781853597046
- Erscheinungsdatum: 12.02.2001
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 0.81 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Reflections on Multiliterate Lives / Bilingual Education & Bilingualism Bd.26"
0 Gebrauchte Artikel zu „Reflections on Multiliterate Lives / Bilingual Education & Bilingualism Bd.26“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reflections on Multiliterate Lives / Bilingual Education & Bilingualism Bd.26".
Kommentar verfassen