Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice (PDF)
(Sprache: Englisch)
Addressing studying as a distinct educational concept and phenomenon in its own right, this volume considers study and studying from a range of perspectives, countering dominant educational discourses, which place heavy emphasis on learning and instruction....
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
Fr. 54.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice (PDF)“
Addressing studying as a distinct educational concept and phenomenon in its own right, this volume considers study and studying from a range of perspectives, countering dominant educational discourses, which place heavy emphasis on learning and instruction. It highlights the significance of study not only, or even primarily, for its educational outcome, but as a human activity.
Autoren-Porträt
Claudia W. Ruitenberg is Associate Professor, Department of Educational Studies, University of British Columbia, Canada.
Bibliographische Angaben
- 2017, 188 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Claudia W. Ruitenberg
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317312406
- ISBN-13: 9781317312406
- Erscheinungsdatum: 07.04.2017
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Grösse: 0.84 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice"
0 Gebrauchte Artikel zu „Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reconceptualizing Study in Educational Discourse and Practice".
Kommentar verfassen