Re-examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education (ePub)
Featuring the most up-to-date work from leading Pedagogical Content Knowledge (PCK) scholars across the globe, this volume maps where PCK has been, where it is going, and how it now informs and enhances knowledge of science teachers' professional knowledge.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Featuring the most up-to-date work from leading Pedagogical Content Knowledge (PCK) scholars across the globe, this volume maps where PCK has been, where it is going, and how it now informs and enhances knowledge of science teachers' professional knowledge.
Patricia Friedrichsen is Associate Professor, University of Missouri, USA.
John Loughran is Dean, Faculty of Education, Monash University, Australia.
- 2015, 280 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Amanda Berry, Patricia Friedrichsen, John Loughran
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317564642
- ISBN-13: 9781317564645
- Erscheinungsdatum: 24.03.2015
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 8.90 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Re-examining Pedagogical Content Knowledge in Science Education".
Kommentar verfassen