Public Sociology As Educational Practice (ePub)
Challenges, Dialogues and Counter-Publics
(Sprache: Englisch)
Leading academics take a distinctive new approach to the understanding of public sociology education in this perceptive new resource. Through pedagogical case studies and inter-contributor dialogues, they develop and challenge thinking in the field. Divided...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
Fr. 59.90
inkl. MwSt.
- Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Public Sociology As Educational Practice (ePub)“
Leading academics take a distinctive new approach to the understanding of public sociology education in this perceptive new resource. Through pedagogical case studies and inter-contributor dialogues, they develop and challenge thinking in the field. Divided into three sections on the publics, knowledges and practices of public sociology education, it looks beyond the boundaries of academia to deliver fresh responses to key disciplinary questions including the purposes and targets of sociological knowledge. For students, academics and practitioners, it is a timely and thought-provoking contribution to debate about public sociology education.
Bibliographische Angaben
- 2020, 396 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Eurig Scandrett
- Verlag: Bristol University Press
- ISBN-10: 1529201438
- ISBN-13: 9781529201437
- Erscheinungsdatum: 14.09.2020
Abhängig von Bildschirmgrösse und eingestellter Schriftgrösse kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Grösse: 2.22 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Public Sociology As Educational Practice"
0 Gebrauchte Artikel zu „Public Sociology As Educational Practice“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Public Sociology As Educational Practice".
Kommentar verfassen